Vidám felfrissülés

 2013.03.23. 18:10

S01 E11 - 2007.04.12

Most, hogy már csiklandoz a tavasz, és a kosz hámlik az ablakról lefele, hát mit is tehetnék.... (meg persze közeledik a ciklusom vége...) szépen megkértem emberemet hogy kapja le függönyöket mert már attól fulladozok hogy rájuk nézek, szóval lekapta, én mosógépbe behajíntottam, és nagy vidáman el is határoztam, hogy bizony nincs mit tenni, ablakot kell pucolni.

Nna. vidám nagytakaritás elébe nézek, s közben eszembe jutnak Hofi Géza isteni kabaréi... meg is keresek párat, és szépen vidáman neki is ugrok.

Már megint a konyhával kell kezdeni... fujj... éljen... .... :D

Aktuál: hogy milyen vidámkásan fogtam a takarításnak.. és csiklandozott a tavasz is. Nna most nem csiklandoz, és nem fogtam hozzá senem vidáman, se mérgelődve.

A bejegyzés trackback címe:

https://persze-reloaded.blog.hu/api/trackback/id/tr805164450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása