Készülődünk adventre

 2013.11.29. 21:49

Úgy kezdődött, hogy nagyjából miden évben lóg a falon egy adventi naptár, amikor itt az ideje. Bolti.

Tavaly Dani már hazahozott egy saját gyártmányt a suliból, és imádtam. Cuki volt. Na most, megen hazajött egy komolyabb sajátgyártmánnyal, és fel is hívta a figyelmünket, hogy nem ér megnézni előre. Nem is néztük. Szuper kis naptár, egy piros kartonra zöldre festett fa csipeszek felém dátummal, háta mögött másik oldalán pedig meglepi sorokkal.. feliratozva.

Valahogy így kezdődött. Elgondolkodtam azon, hogy mennyire számít neki a meglepi. A sablonos csoki naptár már uncsi, mind egyforma. Vágyik a szíve a kalandra. Fogtam magam, és neki álltam kalandot készíteni neki adventi naptár formájában.

Előkészületek:

image_8.jpg

Így képzeltem el..

image_9.jpg

Ilyen lett:

image_10.jpg

A meglepiket vasárnap reggelig kell belevarázsolni. Hogy mit is? Talán nem olvassa a blogomat :D Lesz benne csoki Persze, kis meglepi kütyük, kukabúvárok, még inspirálódok valamelyik giganto-supermarketben. 

Akkor ma sem írtam egy betüt sem a kötelezőkből... Ajajjj .. Uralkodom a káoszon...

Címkék: kreatív advent no para S02

A bejegyzés trackback címe:

https://persze-reloaded.blog.hu/api/trackback/id/tr165667991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása