Akkor most pár kép, kis magyarázkodás.

Ugyanis kezd a Facebook kaotikussá, multi-információs adatlappá válni, özönlenek az ismerősök, barátok, családtagok ajánlói, posztjai, vagy csak úgy: mit gondolsz minimáljai. Kezd frusztrálni. Információs sztráda, 0-tól 24-ig csúcsforgalommal. Sok. Sokk. Most egy kicsit nincs kedvem családilag , barátilag ott megosztani. személytelennek érzem. Mondom, most.

Én is ezt teszem, de igyekszem kommunikálni, őszintén érdeklődni. És nem utolsó sorban információt cserélni külön csoportokban, de leginkább a csoporttársaimmal, ez a kedvencem. Már,már kezdett az egész valami most mutasd meg játékká válni.

A blog, amit nem ma kezdtem újra éled, intim, csendes hangulata biztonságot rejt, pedig nem biztonságos, dehogy is, nyilvános, bárki olvashatja, beszólhat, de nincs nagy zsivaj, nem is nagyon olvassák. Nekem pont így jó. Na elég is, szerintem érthető. Mindezeken felül itt azt is kiírom, amit ott nem. Muszáj, hogy fel ne puffadjak :D

Ígéretemhez híven akkor jöjjenek a fotók:

Van valami közük egymáshoz ...ZOE_0101-6F1FBD17_0-21369902.jpg

Bubu kikéri magának, hogy nem vele foglalkozom:
WP_001371.jpg

Nem kis változás, de már ez annak aki ismert egyáltalán nem meglepő. Új haj. Hej, haj! :D A frizura egyébként koppintás, nem saját ötlet, és aludnom is kellett rá, mire kezdtem megszeretni. A fodrászomat pedig az őrületbe kergetem, de ő türelmes, tündéri, megértő, elfogadó...

WP_001370.jpg

Címkék: blog gyerekek belső állapot S02

A bejegyzés trackback címe:

https://persze-reloaded.blog.hu/api/trackback/id/tr615625864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása